Hälsat på mormor

Nyss hemkomna. Sune somnade i bilen, sedan var det bara att bära in och tippa honom på sängen. Själv struntar jag i att vila idag. Kan vara skönt med en liten stund för sig själv och blogga lite i fred hi,hi.

Vi har varit hemma hos mina föräldrar och ätit lunch, syster kom också dit. Jag lagade maten och Sune stod för underhållningen.
       
         Här river han ur alla fryspåsar ur en låda

Efter maten åkte vi till Sollebrunn för att hälsa på min mormor som bor på äldreboendet. Hon är för övrigt 90 år i februari, men pigg och kry!
Mamma stannade hemma då hon blivit förkyld och inte vill riskera att smitta Maja (Min mormor)

Sune provåkte rullstolen och fick även öppna födelsedagspresenter. Det gillade han!

                    

 


Kommentarer
Postat av: emil

Underbara unge, å underbara Anna! Sicka fina bilder. Nunis han kan marodörisera han =) Hihi. Saknar er! Kyss

2011-01-29 @ 16:41:02
Postat av: Anna

Hi,hi! Underbara Nunis sitter och sover i min famn...han vaknade, så jag bar hit honom och då somnade han igen...Love dig!

2011-01-29 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0