Glad mör och mätt





Nu är jag i fas igen efter en minst sagt helsnurrig morgon. För några dagar sedan satte jag upp en lapp på Ica angående gemensamma promenader med barnvgn. Min tanke var att det möjligtvis satt fler insnöade småbarnsföräldrar som kunde behöva träffa andra föräldrar och förena nytta med nöje. Jag åkte till Ica och hoppades på att någon mer än jag skulle nappa på min idé.
Efter att klockan just passerat den utsatta tiden 10. 30 så anslöt två mammor med sina barn. Det blev en trevlig och svettig stund, då snömodden tyvärr var svår att manövrera barnvagnen i. Man får se det som ass-träning!
Tack för en skön promenad tjejer!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv!

Och det är alltid trevligt att träffa er!

Kram

2011-01-05 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0