Bye bye butter and cream

Idag är det första dagen på mitt nya fräscha liv! Redan när jag gick upp ur sängen och tog på mig löpartajtsen så kände jag mig så mycket snyggare. Tänk vad det mentala spelar in.
Nu är ju fallet inte riktigt så att min kropp blir super över en natt. Det behövs mer än så. Jag har ätit havregrynsgröt med russin i till frukost. Jag gillar gröt så den slank ned lättt.

Här är min startposition:

Vikten i nuläget: 66 kg

Bröstomfång: 97 cm

Magomfång: 93 cm

Rumpomfång: 100 cm

Ja...jag är ingen typisk planka, snarare en slipers. Jämngrov och tung. Det skall det minst sagt bli ändring på!

Nu ska jag kila iväg och gymma lite. Ska även springa på löpbandet för första gången i mitt liv. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill oxå ut å springa! När ska vi ge oss ut på byn?

2011-01-01 @ 11:35:47
Postat av: Åsa

God dag!!! Har du vart o sprungit ännu? Funderar på vad jag ska göra idag... Springa eller dubbelkedje trampa. Vi kanske ses på gymmet!!

2011-01-01 @ 12:10:13
Postat av: Anna

Självklart kan vi springa en dag Johanna. Fast nu är det alldeles för halt ute för en gammal stel och otränad morsa som mej.

2011-01-01 @ 13:33:17
Postat av: Anna

Åsa! Åk du till gymmet. Det är sjukt halt ute. Inte värt att bryta benen va sig nu. Kram Kram

2011-01-01 @ 13:34:28
Postat av: Erik Jonsson

Härligt Anna! Då blire en slät kopp kaffe utan choklad när ja kmmer nästa gång;)



Hälsa!

2011-01-01 @ 17:16:04
Postat av: Anna

Ja Erik det kan du ge dig på! Hälsa så gott till familjen och Olof. Vi hörde om kraschen=( Emil hälsar med!

2011-01-01 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0