Varför????

Jag blir så himla trött på detta väder. Just som vägen var helt ren från is och snö och dessutom torr, då kommer det ny snö!
Jag blir galen!!! Kom just på att jag har rullgardin i vartenda fönster, funderar starkt på att dra ned alla så jag slipper se skitvädret. Stackars Emil ska cykla in till stan nu för att styrketräna och sedan cykla hem. Jag är överlycklig över att jag inte är proffscyklist. Vet ej vad vjag ochg Nunisen ska hitta på...Blir väl å vara värsta hemmafrun, plocka ordning, laga mat och tvätta kläder. Kul värre. Som tur är så har jag i alla fall spinningpass klockan 18 ikväll.
Ha en bra dag! Jag ska göra mitt yttersta.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det blir samma här. Efter en solig dag igår med både skidintervaller och skridskor på Runn så blir det en hemmafrudag här också med städning, tvätt och matlagning. Lika bra det eftersom snön vräker ner utanför. Kram kram

2011-02-10 @ 09:39:58
Postat av: Lotta

Hemmafru, hemmafru...låter inte alls tråkigt utan jättemysigt om ni frågar mig! Själv är jag bortafru idag igen (eller borta och borta, jag kommer ju inte utanför Allebikeskylten...) Kramis!

2011-02-10 @ 10:08:26
Postat av: J' Xenia Sheikh

We want your mind body and soul.



Man måste gå igenom kallt man att kunna känna värmen gumman

2011-02-10 @ 10:30:37
URL: http://sheikhs.blogg.se/
Postat av: Lina Åslund

http://liinaaslund.blogg.se/ kommentera! :)

2011-02-10 @ 10:31:29
URL: http://liinaaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0