Sovmorgon

NOT. Känns som det inte kommer existera förrän Sune och möjligt/möjliga syskon blir tonåringar och då kommer man väl istället tycka att de sover för länge. Han är ju lite för liten för att jag ska kunna sätta honom framför en långfilm, medan jag kryper ned i sängen igen.
Är det förbjudet att ha sitt barn i en "lekbur"? Jag menar lekhagar är ju tydligen ok nu igen. Tänkte om jag inreder den riktigt riktigt mysigt och sedan ställer datorn utanför och sätter på gummibjörnen på youtube. Går det förresten att köra repeat på youtube? Då skulle Nunisen kunna mysa i sin lilla bur, käka russin och titta på Gummibjörnen som dansar runt, medan jag får sova några timmar till...Alla nöjda och glada!

Idag är jag sugen på att bjuda övriga familjen på lunch. Inte Emil då, eftersom han fortfarande är på Cypern. Han får vi hålla tummarna för idag istället, då det är den 3:e deltävlingen på sunshine cup.

I eftermiddag ska jag på sminkparty. Det kan bli trevligt, men skulle föredra botox party. Sånt där som de rika människorna har i Hollywood. Då bjuder de in sin skönhetsdoktor och sina vänner, å så får de lite sprutor här och där. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bigga till mina läppar lite=) Men sminkparty är självklart också trevligt! Och gör ju mindre ont också=)

Trevlig dag! För det tänker jag att ha.
Jag njuter av varenda frisk dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon!

Visst e det härligt med barn!!!! Sömnen e hey baberiba i många år framåt MEN sen helt plötsligt vänder det! Vad kul med sminkparty, e det nåt nytt?! Jag o Hilma ska in på stan o shoppa, mysigt!!

Kram Åsa

2011-02-26 @ 09:07:54
Postat av: Lotta

Jag tycker också att det låter kul med sminkparty! Anna, du kan ha ett så kan jag och Åsa komma! Kram på er

2011-02-26 @ 09:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0