Sol,sol,sol!

Härlig morgon utanför fönstret. Solen skiner och himmelen är underbart blå. Jag kunde väl känt mig lite bättre, men va sjutton, det kunde vart värre! Jag har sovit ganska dåligt i natt eftersom dumma nackspärren blev ondare igår kväll. Fick gå upp och ta mig en ibumetin vid 01 och sen kunde jag sova lite bättre. Men nacken ska inte stoppa mig! Tror på något vis att om jag rör på mig så blir den bättre. Vill gärna springa en sväng idag, vet bara inte riktigt hur jag ska planera dagen...Klockan 17.00 ska jag och de andra mammorna ses, äta mat ihop och mysa. Ser verkligen fram emot detta=) Och nu stack Emil ut på en träningsrunda, han beräknas vara hemma runt 14-tiden. Hm.....får fundera en stund på vad jag och Nunisen ska hitta på.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu har solen kommit till Nässjö när jag var ute och gick var det halv storm och snö i luften. Ska sätta mig med kursböckerna och läsa ikapp äta en god lunch, kykling och sallad. Ingen träning idag men har gått till och från sjukgymnasten så har inte legat på latsidan.

Körde spinning i lördags och det blev ett överasknings pass, när jag bokade var det ett 60 minuters pass men när man väl sätter sig på cykeln så meddelar instruktören att det blir ett 90 minuters. Det är bara att borra ner huvudet och bita ihop eller vad säger du.

Nu ska jag läsa lite utbildningsplanering sedan lunch när micke kört sitt intervallpass i källarn. I morgon blir det sjukgymnast och 40 minuter löpning och styrka. Ha det gott och ta en promenix i solen det var jätte skönt.



2011-02-08 @ 11:38:04
Postat av: Anna

Tjo Åsa! Gott å höra att solen även hittat Nässjö=) Nu har vi varit ute en sväng, så ska slänga ihop lite lunch. Kram,kram

2011-02-08 @ 12:40:00
Postat av: lovisa

Härlig header :D

2011-02-08 @ 12:51:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sandra-en bra blogg!!

underbart med sol! :)

2011-02-08 @ 12:59:28
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack så mycket. Jag är helt ok nöjd med den.Fast skulle vara kul att byta någon gång framöver...

2011-02-08 @ 15:08:47
Postat av: Anna

Ja,solen är så otroligt efterlängtad! Man vill liksom vara ute hela dagen, men är lite svårt, för Sune vill inte sitta i vagnen hela dagen...

2011-02-08 @ 15:10:11
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0