Skit!!!!!!!!!!

Gjorde nyss ett inlägg och det förvann=( Skit!!!!!!!! Hatar datorer. Sune är i alla fall fortfarande sjuk. Vi har varit hos läkarenmed honom och han har en svullnad i höger öra. Vi ska tillbaka dit på fredag och kolla så det inte är öroninflammation på gång. Själv kunde jag också mått bättre. Känner mig hängig, trött och tjock i halsen. Emil åker till Cypern imorogn och blir borta ett bra tag=( Jag är inte alls motiverad till att bli hemma mamma på heltid=( Blääääää. Ingen träning idag, utan en vilo-och ätardag istället. Imorgon blir det nya tag, nu gäller det att bita ihop! Det är endast 13 dagar kvar tills jag ska pringa milen. Och efter den är det bara 1 månad kvar tills jag skall kommam i mina jeans igen. Oh shit, vad har jag lovat egentligen????!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0