Ofrivillig bulimi

Morgonen började med att jag vaknade hängig och med värsta halsontet. Till råga på allt så skulle ju Emil åka till Cypern idag med. Jag grinade en stund och sen fick jag en spyatack, det var massa slem som kom upp. Lika bra det. Efter frukosten pussa vi Emil hejdå och min pappa körde honom till flyget. Jag satt med Sune i knät och tyckte synd om mig själv, när han tokspyr rakt ut!!!!! Stackars liten. Hela Nunis inklusive mitt knä fylldes med minst en liter spya=(
Jag bar in honom i badrummet och satte honom på golvet i duschen för att börja klä av honom. Men då får jag den äckliga lukten i min näsa och jag kastar mig över toastolen och spyr så in i!!!! Fy farao. Det var frukosten det. Nog skulle jag börja det "strikta" livet idag igen, men jag menade inte att jag skulle spy upp maten för det...Nu är vi i alla fall nyduschade och fräscha!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men oj, stackars lilla Sune, och stackars mamman, det låter inget vidare. Hoppas det går över fort!



Här har Elsa varit förkyld för första gången. Hon blev krasslig i söndags men idag verkar det ha vänt och går åt rätt håll, usch, man tycker så synd om den när de är sjuka!



Och Fredrik åker till Spanien ikväll, jag var också tvungen att bryta ihop lite igår men idag känns det bättre, ikväll kommer det dock att kännas väldigt tomt, men "bara" två veckor, det går ju fort.(?) :)



Jag sa till Fredrik igår att det är synd att du och jag inte bor närmare varandra, känns lite som att vi är i samma situation just nu och kunde behöva varandra. :)



När kommer Emil hem?



Kram kram och krya på er

2011-02-16 @ 11:24:17
Postat av: Ida Hjalmarsson

Blä!



Krya på er!



Jag bloggar nerifrån Cypern, in och läs! ;)



hjalmars.devote.se



Kram Ida

2011-02-16 @ 12:20:12
URL: http://hjalmars.devote.se
Postat av: Åsa

Tråkigt att ni är sjuka. Kan dock meddela det inte är minsta skönt ute halv storm och kalt. Trist att vara sjuk och ensam.

Själv har jag pluggat lite och gått ner till sjukgymnasten och tillbaka (urk) ingen träning idag men imorgon blir det löpning och styrka. armen blir bättre men jag får fortfarande bara göra rörelseövningar och strech. Men armen är snart som den var innan när det gäller sträckning och böjning.



Nu ska jag skriva en ansökan och sedan slappa och läsa lite litteratur.

Krya på er och krypner under täcket och bara va.

Man behöver sådana dagar oxå.



Åsa

2011-02-16 @ 13:45:14
Postat av: Anna

Stackars lilla Elsa, men skönt å höra att hon börjar bli frisk igen. Ja fytti farao, det är inget kul alls när Emil åker iväg. Jag förstår precis hur du känner. Fast så fort jag sagt hej då och han verkligen åkt sin väg, känns det redan bättre. Hatar att säga hejdå. Ja, ni får väl ta å flytta neråt landet, jag umgås mer än gärna med dig=)Om det är nåt, så an du bara ringa, när som, det är helt ok.Kram kram

2011-02-16 @ 19:28:10
Postat av: Anna

Tjo Åsa! Skönt att armen bli bättre och bättre. Ja, det är skönt att bara va, fast inte lika kul när man har en sjuk Nunis=( Ibland önskar jag att jag vore 19 för en stund och bara kunde ligga på soffan och kolla tv en hel dag och slumra till när jag vill. Fast vi är säkert på fötter snart igen, jag är bara en Dramaqueen ibland=)

2011-02-16 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0