Ny friss

Direkt när jag slog upp ögonen i morse så kände jag att idag får jag lov att klippa håret. Jag har värkt på det i några dagar nu och kommit fram till att kalufsen behöver sig en ordentlig genomkörare med saxen. Jag börjar likna någon avkomma från Plupp på fjället och en brud med silikon i läpparna. Fast bara på vänstra sidan. Munsåret tog fart igår kväll och har nu brett ut sig på halva över-och halva underläppen=( Not så nice.
Klockan nio tror jag att det flesta salonger öppnar, så jag ska ta å ringa runt lite och se om jag kan få en tid...
Nu ska vi göra oss i ording och bege oss till läkaren med Sunes astma.

Fin dag!
Själv njuter jag i fulla drag, trots att jag ser ut som ett miffo.


Kommentarer
Postat av: Åsa

hoppas att det går bra hos läkaren men nunis!!

jag tycker du hade så jätte fin lugg på ett kort du la upp för ett tag sedan, skulle säga det men det försvann nog i min teflonpanna till hjärna :-)! ett tips e salong trend på kungsgatan i alingsås, 0322-639090 sofia eller johanna karlsson e bäst!

ha en super bra dag!

kram åsa

2011-02-23 @ 09:12:59
Postat av: Åsa

p.s plupp e ju förövrigt väldans söt tycker jag d.s

2011-02-23 @ 09:13:36
Postat av: Åsa Nässjö

Kul att han kom tvåa Emil. Vi hurrade lite här hemma hopass han får fina resultat i fortsättningen också.

Har tränat på och sliter med min arm. Idag har jag gjort följande.

Sjukgymnasten vid halv nio, fick ta på mig överdragsbyxor, det var 15 grader kallt. Funderar på när våren behagar dyka upp (aldrig eller). Han är nöjd med utvecklingen och snart är armen lika rak som den vänstra. Sedan gick jag mig en tur på bokrean, är lite av en bokmal. 10 Böcker senare traskade jag ner till gymmet för ett löppass, fan vad tråkigt att göra inne men vågar inte ute.

30 minuter senare så kan jag njuta av bastu och dusch.

Ska snart följa med Micke och hämta nya hjul.



Ha det gott

2011-02-23 @ 14:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0