Here we are!

                           Jag och Nunisen is back!


Äntligen kan jag lägga upp bilder igen=) Jag och Sune har varit i Trollhättan med mamman Kristina och hennes dotter Hilda. Där fick jag äntligen köpt en ny sladd till min kamera. Det andra är som bortblåst, därför har det varit riktigt fattigt med bilder de sista veckorna.
Jag försökte att inte shoppa alltför mycket idag och det gick faktiskt riktigt bra!

*Köpte då sladden till kameran (Ett måste)
*En tröja till Sune( Gratis då jag betalade med HM-kortet som jag fick i julklapp)
*Nytt puder( Tvunget då det andra var slut)
*En jättefin och självklart bra underställströja på rea. 99:- ( Jag har bara asgamla och slitna sådana)
*Och en randig tröja på Gina tricot( Namnsdagspresent till mig själv) 

                                               Nya underställströjan och nya frissen
  
                                                                       Frissen
                                             
Dagen annars:

Frukost: Som vanligt

Lunch: Pastasallad med räkor

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso+ en kopp grönt te och en clementine

Kvällsmat: Tomatsoppa och vitlöksbröd(Är inne i en vitlöksbrödperiod )Inte d nyttigaste kankse, men va sjutton!

Träning: Räknas en halvdags promenad i varuhus?

               Sune säger: -puss puss Pappi, miss you


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Shit vad snygg du blev i håret!! Och det syns verkligen i ansiktet att du gått ner i vikt! Du kanske får lov att bjuda på en helkroppsbild i jeansen? :) Kram kram

2011-02-28 @ 21:48:46
Postat av: Hanna

trevligt med lite besök av er idag! Sune var ju fr skön, tick tack tick tack.. och världens härligaste leende på det! :D mycket bra underställ, älskar mitt!

2011-02-28 @ 22:41:13
Postat av: emil

HOT MAMA! Fasiken sicken blivande fru jag har! =) Å sicken sköning till grabb! Världens lyckligaste Pappi! Saknar er med.



Puss

2011-03-01 @ 07:47:56
Postat av: Johanna

Jättesnygg friss! :)

2011-03-01 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0