Full rulle

Precis som det ska va!
Klockan 10.00 var jag och Sune hos barnläkaren. Hans astma hade blivit bättre, men vi ska fortsätta en vecka till med inhalatorn.
Efter det åkte vi hem till min mor där jag fick lämnat Nunisen och slängt i mig lite lunch. Vidare in till stan för Klippning!
Jag var på klippoteget hos min gamla klasskompis Emma. Hon är både trevlig och duktig, men framförallt är jag sketanöjd med resultatet! Jag klippte mig typ som sångerskan Septemer...Säger kanske inte så mycket, men det är iaf. kort och uppklippt bak, jättekort på högersidan och snedlugg mot vänster.
Sedan for jag till Lotta, visade upp mig och tog en snabbfika. Storhandlade på Willys innan jag körde hemåt igen. Nu är jag hur trött som helst och räknar minuterna till Sune skall gå och lägga sig. Blev tyvärr inte så mycket sömn i natt.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0