Frukost på sängen

Sune är fortfarande ordentligt förkyld. Han har ingen vidare matlust, så vi stoppar i han det han vill ha. Russin står högst på listan. Jag är nästan orolig att vi en morgon skall vakna upp och hitta ett stort russin i sängen mellan oss, istället för Sune. Äter man morötter så blir man ju gulare, då måste man kunna bli skrynklig av att äta russin, eller??...
                        Sunes vänner snuttefilten Raffe och vovven åt också russin
 

Jag skrev aldrig någon matlista igår. Orkade inte riktigt. Nu tror du säkert att jag åt kass hela dagen, fast jag åt ok.

Gårdagen:

Frukost: Gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: En banan

Lunch: En underbart god pizza( När vi var i Vårgårda och förlovade oss)

Mellanmål: 2 knäckemackor med keos+ en kopp grönt te

Kvällsmat: Rotmoset och korven som var kvar sedan lunchen dagen innan

Vi sitter och tittar på Erik Segerstedt, mitt liv som Hellner. Sångaren Erik ska träna som längdskidåkaren Marcus Hellner i 7 veckor. Sedan skall han möta en norrman som gör samma sak i Norge, fast han tränar som Petter Northug. Riktigt underhållande program! Själv blir jag sjukt taggad att träna på och göra det jag ska göra=)

Fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0