Blev slagen

Ja... igår när jag låg på golvet och Sune kröp omkring med min mobil som han fått låna. Då smäller det helt plötsligt till! Han lyckades ta mobilen och sikta in ett sjujäkla slag mitt emellan ögonen på mig. Det gjorde så himla ont att jag började storbölá. Idag kan man skymta ett yttepyttelitet blåmärke om man tittar riktigt noga. Men ont gör det i alla fall! 
Jag är en liten stund för mig själv, då Emil är ute på en löprunda med Nunisen i vagnen. Jag fick tyvärr avstå från löpningen idag då jag känner att foten inte riktigt är som den borde vara. För cirka 7 år sedan hade jag en fruktansvärd inflammation i just den foten och det vill jag inte vara med om igen. Då var den jämntjock, blå och gick knappt att böja. Fråga mig inte vad jag hade gort då, för det vet jag fortfarande inte. Har dock en liten aning om att jag möjligtvis kunde ha stukat till foten när jag var på Grand och svirade...

Måste bara säga att idag visar självklart vågen på 60,3 kilo. Varför kunde den inte göra det igår då?! Stör mig.
Det blir ingen ansiktsbehanling idag och inte denna vecka över huvud taget, då hon hade fullt upp. Jag får som sagt skylla mig själv då jag alltid är i senaste laget när det gäller att boka sådana där saker. Om jag vill klippa mig då vill jag att det sker den dagen som jag får infallet och då kan jag sitta och ringa runt till alla frisörer i hela stan.
Funderar på vad jag ska fylla dagen med nu i stället...Emil och Sune ska ta en grabbtripp till Göteborg och blir borta några timmar. Det är otroligt äckligt väder ute, regnar liksom på tvären. Skönast vore kanske att bara inta ryggläge på soffan...

Kommentarer
Postat av: Åsa N

Det är inte kul med skador. Själv har jag bara träningsvärk, men den är inte och leka med hela låren och rumpan. Säger om detta som jag sa till armplågaren "no pain no gain". Ska köra löpning idag kan springa en km åt dig oxå.



Skönt att du kan ta en ledig dag. Hälsa grabbarna

Kram Åsa

2011-02-01 @ 10:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0