Big brother

God kväll.
Nu har jag fått i mig lite kvällsmat och har en "egentid" fast på jour. Sune ligger i sängen och sussar. Jag har typ 38 i feber, men tycker nog att det ändå börjar gå åt rätt håll...Halsontet är nästan borta och vad jag kan minnas så har jag inte snytit mig en enda gång.
Idag har det varit cykeltävling på Cypern och min Emil kom 2:a. Så himla stolt över honom!

What tha??? Nu börjar big brother på tv:n!!!!!! Måste kika=) Sjukt program men gillar ändå. Tycker människor är väldigt intressanta. Funderat på att själv söka, men efter 5 dagar i mitt eget hus med mina egna grejer, så inser jag att bo i ett hus med okänt folk och bara en rastgård, skulle ta dö på mig.

Dagen:

Frukos: Som vanligt

Lunch: Potatis och hjortgryta

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso och en halv avocado+ en kopp grönt te

Kvällsmat: Ett paket nudlar och en vitlöksbaguette

Träning: ...Ingen alls idag faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0