Bästaste vän!

Jag och Sune hade pillat i oss lite lunch och just krupit ned under 3 filtar och ett täcke, för att sova, när det ringde på dörren...Min bästaste älskade vän Lotta stod utanför=) Hon hade vägarna förbi och ville ge mig en chokladkaka i present. Det är 70% så den tänker jag vräka i mig utan att få en gnutta med dåligt samvete. 
Sune hann med att somna den lilla stunden det tog för mig att gå och öppna dörren, så nu sitter jag faktiskt här helt själv i soffan. Tro det eller ej men det är en otroligt skön tystnad som just infunnit sig i stugan. Hade jag varit vigare och mer insatt i yoga, så hade jag banne mej rivit av ett pass här på mattan i vardagsrummet. Istället får det bli lite internetsurfing och bara känslan av att få vara... Min mamma skall till läkarmottagningen vid 14-tiden och sen kommer hon förbi en sväng och hälsar på. Jag ska nog få denna dagen att gå också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0