Aldrig mer

I morse visade vågen på under 60 kilo=) Och som rubriken lyder så tänker jag aldrig mer väga över 60 kilo. Detta får i alla fall vänta tills vi har tänkt att skaffa ett syskon till Sune och det kommer varken hända i morgon eller dagen därpå.
Vi är sega familjen här idag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på...Emil borde ut och cykla, men eftersom det kommit ny snö i natt så känner han sig lite off. Å jag borde väl ta mig en promenad, men orkar inte riktigt ta på mig ytterkläder just nu...Väntar nog en stund till och ser vad som sker.
Foten är fortfarande inte vad den borde vara och det stör mig. Jag är ändå inte stressad över att springa milen, mer frustrerad. Tror säkert att jag klarar att springa den nu, skulle bara vara kul om man kunde springa under 2 timmar och inte linka runt som nån halta Lotta. Ha,ha, Lotta ta inte åt dig, för jag syftar faktiskt på hönan i Emil i Lönnerberga.

Fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0