Trött nu

Igår nhade vi vårat sista julfirande för det här året. Min mamma, pappa, syster och mormor var här ochh myste. Vi bytte julklappar och åt hemmalagad fisksoppa.

Sune fick en egen spis och tillhörande köksgrejer



                            Myspys



Tro det eller ej, men jag har fått en cykel av min kära Emil i julklapp!


Ursäkta röran, men vår hall är tillfälligt ett garage också. Till våren blir det nog ändring på det...

Ikväll skulle jag på spinning, men fick psykbryt då allt bara krånglade för mig. Satte mig med trainern och nya cykeln och rev av några sjukt jobbiga intervaller. Helt slut nu, men lugn och nöjd igen=)

Trevlig kväll!

Ps: Jag har varit riktigt dålig att svara på inlägg ni skrivit,men jag har läst dem.
Ska försöka bli lite bättre på det i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0