Tät i näsan

Gick in på personalrummet idag och drabbades av akut snuva och nästäthet, hur det nu går ihop... Vi hade en blommande hyacint på ett av borden och jag var antagligen allergisk mot den. Jag är fortfarande helkonstig i näsan. Pratade nyss med Emil som för tillfället är i Holland och han var med tät i näsan. Kanske har jag någon blomma-förkylningskombination.

Sune sover och jag sitter framför tv:n med datorn i knät. Just ätit 2 knäckemackor med kall köttfärssås på. Hungrig ikväll, eller sugen kanske... Försökte hitta choklad- och mintkaramellerna vi fick från en vän förra veckan. Men de har Emil ätit upp! Tänkte ta lite blåbärssorbet ur frysen ist, men den var nästan helt slut!! Min sambo är en riktig gottegris! Glad att han rör på sig för annars hade han nog rullat fram. Själv mår jag helt ok. Har ju loosat drygt 5 kilo på 6-7 veckor.  Mår mycket bättre och är piggare och gladare(Kanske inte tidiga morgnar..)

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: sambo

Förtal! Jag va ju bara lite hungrig..... Hihi

2011-12-07 @ 08:28:05
URL: http://www.emillindgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0