Skiiit!!

Är arg och sur=( Riktigt lack faktiskt. Och till råga på allt Faaaan! Just hände en grej som jag blev skitarg över!! Sen så går jag ut på blocket för att hitta en bäddsoffa till vårat gästrum(Som fortfarande står helt tomt å gapar) MEN det finns ju bara massa skit ute. Gamla äckliga sletna soffor som man inte ens skulle vilja sitta i om man så fick dra en presenning över!
2 minuter senare säger Emil att han snart ätit uppchokladen. (Vi öppnade en alladinask för typ en timme sen)
Å han har redan börjat på andra lagret!!. Tur för mig och honom att han rör på sig som han gör. Annars skulle han lätt väga 150 kilo + och rulla fram som en ångvält.

Imorgon klockan 10 ska jag ut på en cykelsväng med några vänner. Hoppas vädret inte sviker.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0