Shit!

Druckit knappt ett glas rödvin och börjar känna mig berusad. Men det är faktiskt helt ok tycker jag, då Emil är hemma och nattar Sune och jag leker kockmästare i köket=) På måndag fyller min pappa 55 så imorgon skall vi fira honom lite. Jag fixar ihop en smörgåstårta a la skaldjur. Älskar mitt kök!

Men nu ska ni få höra en annan sak. Jag har blivit med jobbbbbb!!! 100 fucking procent! Det ni=) Är sjukt glad och Emil vet inget än. Skall berätta det när Nunisen somnat. Jag gick till min chef idag och sa att jag sökt 8 jobb i stan och att jag funderar på att jag vill, nog, kanske, absolut. (Lite svårt för att veta vad egentligen) Men att jag vill prova på att jobba med mindre barn. Jag sa att jag kanske inte ville vara kvar på jobbet och det har ju flera olika skäl.
Jag sa på skoj att hon kanske hade något jobb till mig.-Ja...faktiskt så har jag det. Pratstunden slutade med att jag skall jobba 100 % på avdelningen för 1-3 åringar!!!=) Shit vad ballt. På Måndag skall jag ringa till arbetsförmedlingen och be dem slänga sig i väggen. Jag är vuxen nu och kan ta vara på mig själv. Jag har fått ett 100-procentigt jobb. Sug på den!

Trevlig kväll på er. Nu skall här grejas färdigt och drickas någon deciliter vin till.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Svärmor

DET HÄR ROCKAR FETT! GRATTIS!

2011-12-03 @ 06:03:47
Postat av: Grattis till jobbet! Vad mysigt det lät med matlagning och vin. :) Kram

2011-12-03 @ 13:06:24
Postat av: Ulrika

Ja, ovanstående är från mig då. :)

2011-12-03 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0