Nu till jobbet

Fullt upp denna morgon. Åkte och lämnade Sune på dagis kl 8, vidare till vårdcentralen för blodprov. Jag ska lämna det varannan vecka, men har tyvärr glömt och inte varit där på en månad nu....Inte alls bra. Sedan åkte jag och tankade bilen, slängde sopor på avfallsstationen. Hoppade i solariet när jag kom hem och fick till ca 40 minuter på gymmet. Nu har jag stoppat i mig pytt i panna och ska strax åka iväg till jobbet. 12.15-16.15 idag och efter det bär de iväg till Dalarna=)

Trevlig dag!

Ps jag ska göra mitt yttersta för att lägga in lite kort nu i julhelgen. Lyckades hitta både camera och videocameraladdaren i morse=) Hade lagt alla sladdar i en alldeles för bra låda inne i garderoben. Det är inte likt mig att ha ordning, så därför har jag heller inte hittat dem. Ha,ha!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas att du får många fina bilder. Och att ni får en snöig jul, här har vi nu 15 cm snö å det snöar. Jag tycker att det kan vara skit samma då det ska regna och vara +5 på fredag.

Antingen får det vara snö och ligga eller inte. Ha en God Jul och ett Gott Nytt år. Så ses vi.



Hälsa Sune och Emil



Åsa

2011-12-20 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0