Hälsning från Säter



Julstämningen börjar sakta men säkert att infinna sig. Jag sitter och myser i en fåtölj bredvid julgranen, smuttar på glögg och har tjuvstartat på julgodiset=)

Idag har Sune bakat pepparkakor med farmor. Han har fått åka snowracer för första gången ( snö och -4 grader här) Hjälpt till att pynta granen och fått en tidig julklapp.

              Sune och farmor pyntar



Sune testar sina allra första skidor



                 Kört grävskopa har han också gjort



Imorgon skall jag gå till apoteket och skaffa halsbrännetabletter. Känner av lite nu och påmindes om förra året då det brände rejält=( Antar att det förmodligen är den saliga blandningen av gott som jag stoppar i mig=)

I eftermiddag tog jag mig en skön promenad.
Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej på er där uppe! Tomt på gården denna veckan också då fast nu är det ni som saknas...

Hoppas ni får en riktigt härlig julafton så ses vi snart igen.



Kram Lotta

2011-12-22 @ 12:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0