Fredag morgon

Sitter i soffan med min kära sambo bredvid mig. Jag har just lämnat Sune på dagis. Det är hans första dag utan oss på det nya stället. Det blir nog inga problem...Han pussade mig glatt hejdå och kilade iväg samtidigt som han sa att han ville klippa med saxen=) Underbara unge! Jag ska vara hemma och ha "jour" ifall att det inte fungerar för honom. Emil ska ut på långcykeltur. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag skall göra. Så här ser väl några alternativ ut:

1. Tokstäda i lugn och ro

2. Gå på stan och fixa de sista julklapparna

3. Träna, träna, träna

4. Alla alternativ tillsammans på nåt vis...

Är lite smått trött i mössan idag, för igår kväll var vi på julbord med jobbet. Vi kom hem 22.30 och jag hade svårt att varva ned, så somnade vid 24. Jag är dog inte bakis då det ej serverades alkohol. Och bra var väl kanske det=)

                             Jag i julbordsklädsel



Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Så söt du är!

2011-12-16 @ 15:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0