Fjärde advent

Idag har det varit en skön dag. Vi åt frukost hela familjen tillsammans. (Jag har en tendens att vara segstartad på morgonen och äter ofta senare än mina två grabbar)
Efter det åkte Sune och Emil en sväng på fyrhjulingen. Det var ju fruset ute på gårdsplanen, så de behövde testa sladdunderlaget..
Själv dammsugade jag huset under tiden. Sedan blev det en skön promenad med grannarna och lunchbjudning här hemma i form av fisksoppa och/ eller nudlar och köttfärssås.
Sov efter det middag i typ två timmar med gosSune under filten. Vidare en sväng till gymmet där jag skidade, crosstrainade och powerwalkade. Nu ikväll har vi ätit sushi glögg och pepparkakor hos våra bästa vänner. Jag är ordentligt mätt. Sune och Emil sover och jag skall strax lägga mig också. Måste bara smälta maten lite mer först...

Imorgon ska Sune fortsätta sin inskolning på dagis och på Tisdag också. Sedan drar vi upp en sväng till Dalarna=) Jag ser mycket fram emot att komma hemifrån lite och träffa mysiga människor. Senast jag var där va när jag och Sune åkte dit i somras. Närmare bestämt i Juni skulle jag tro...

Got natt!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Längtar efter er. Kram

2011-12-19 @ 09:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0