Today

Hej.

Sune somnade just. Snabbaste nattningen på väldigt länge. Kvällsrutinen i sängen inklusive brukar ta runt 40-60 minuter varje kväll. Idag tog den endast 15=) Vi har varit en sväng till Trollhättan med några vänner idag och kikat i affärer. Jag köpte mg 9 par strumpor ett rött linne och ett par svarta linnebrallor för endast 50 spänn! =) Ej snål av mig,men har börjat tänka mer ekonomiskt sista tiden. Jag har siktet inställt på att skaffa hus å då får man allt lova att lägga undan lite cash också=)

Saknar för övrgt Eml som är i Slovakien och trampat med landslaget. Em körs för hans del på Söndag.

Imorgon hoppas jag få till en cykeltur.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: emil

Superanna! Nog ska det bli ett hus allt i framtiden =) Saknar er!

2011-08-06 @ 16:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0