Rödluvan!

Nu är jag tillbaka. Jag har i ren trots struntat i att använda datorn nu i cirka en månad. #Emil fick för sig att byta bredband från telia till telenor och hoppsan, vi hade visst inte en gnutta täckning här ute. Så vi skickade efter nåt nytt bredband och när det kom hem i en liten fin låda med hundramiljoner sladdar å annan tillhörande skit, så la jag ned. (Emil var då bortrest och jag vägrade att fixa och trixa med bredbandet då) Inte det roligaste att göra på kvällarna när man är trött efter jobbet.

Här är jag iaf. Klippte och färgade håret igår.



Sune har börjat dagis och han verkar trivas bra, det är knappt så han har tid att säga hejdå när man lämnat honom=)



Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Svärmor / Farmor

SÅ SÖTA NI ÄR BÅDA TVÅ. Kram

2011-08-24 @ 20:03:13
Postat av: Anonym

Å vad fin du blev i håret! :) Fräckt ju.

2011-08-26 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0