Ensam

Tja.

Hänger hemma hos mamma och pappa för tillfället. Är lite smått nere. Körde Emil till Landvetter idag vid lunch och det blir alltid tomt när han flyger iväg. Annars är allt bara bra här.
Har just käkat en kycklingsallad från pizzerian. Skall än en gång försöka ta tag i mitt liv=) Denna gång ungefär som första gången, men inte fullt så strikt. Jag känner mig faktiskt supermotiverad. Skönt nu att lederna känns mycket bättre. Skall dra igång med träningen lagom denna gång(Inte för att jag vet vad lagom är, men skall göra mitt yttersta) Målet är ju såklartatt komma i jensen igen,men det får som sagt ta den tid det tar. Huvudsaken är att jag mår bra och trivs med livet. (Fast helst skulle jag vilja loosa 5 kg imorgon!

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0