Bye bye mammaledighet

Tja!

Nu har Emil redan varit borta 1 vecka. 2 veckor återstår. Livet flyter på bra här ändå tycker jag. Nästan lite för bra...Jag har haft fullspäckade dagar och börjar känna en viss trötthet knacka på. Därför skall jag (försöka) lägga mig i tid ikväll. Helst ligga under täcket innan kl 22..

Idag är det min allra sista mammaledighetsdag med min kära Sune. Det känns väldigt konstgt, MEN som tur är känns det mer positivt än negativt=) Jag börjar ju ett helt nytt jobb imorgon. Det är på en liten mysig skola tvärs över sjön. Där ska jag leka med barnen på fritids 4 dagar i veckan. Tjänsten är på 60% uppdelad som så att jag är ledig på Måndagar, jobbar halvdag tisdag och Onsdag samt heldag Torsdag, Fredag. Blir säkert kanoners!

Sune skall vara hos en väninna till mig denna vecka och nästa vecka skall han skolas in på Dagis. Huuua, kan erkänna att det känns nervöst. Jag har som tur är bara hört positiva kommentarer om dagiset, så det löser sig säkert det med.

Tänkte lägga ut lte kort nu ikväll,men hittar tyvärr ej sladden=(
Ikväll har min lillasyster vart här och gjort ett storröj i min garderob. Underbart! Vill ni köpa billiga jeans så tjoa bara till vettja! Är typ storlek 28 på dem...

Imorgon kväll skall jag åka på husvisning! Berätta mer en annan dag.

Trevlig kväll!

Älskar dig Emil Lndgren

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har ju alltid varit ute efter dina Global Funk jeans, dags nu då...?

2011-08-09 @ 08:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0