Igår och idag

Igår eftermiddag fick jag migrän igen och kröp till kojs redan 20.00. Funderar på att boka tid hos optikern, eftersom jag haft mer eller mindre ständig huvudvärk i 2-3 veckor nu...
Slutade för övrigt ta tabletterna för foten och knät igår. Hoppas snart känna mig mindre svullen. Och viktigast av allt, att min kropp blir glad och skadefri. Vill börja träna ordentligt igen. Cykelvasan närmar sig och jag vill banne mig inte trampa runt som värsta sopan!

Idag har varit en mysig dag. Jag och Sune har hängt hos mina föräldrar. Vi har hälsat på hans gammelmormor och även varit i Gräfsnäsparken och lekt. Han somnade som en stock!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0