Ont det gör ont

Idag är det snöstorm här. Det känns riktigt bra faktiskt. Något som känns mindre bra är min stackars kropp. Vi har sovit sådär bra i natt, då Sune vill sova mellan oss och helst med sin pruttrumpa på mitt ansikte. Känns som att jag är bakfull då sovtimamrna har blivit ganska osammanhängande. Samtidigt känns det som om jag varit på krogen och hamnat i slagsmål med något full och aggresivt drägg, då alla mina revben värker. Annars kan man också sammanfatta det så enkelt som att jag har sovit kass och vaknat upp med en nedrans träningsvärk.

Idag ska jag göra så mycket som att bada badkar med Sune plutt och försöka slå in julklapparna. Här uppe i Säter har folket i detta hus en tradition att rimma på alla paket. Mina rim kommer dock inte vara milslånga och hyperkäcka. De kommer typ vara i stil med: God jul Johan, denna grej kan du använda på toan. Eller Malin, God jul i denna kommer du bli allt annat än ful. God jul Ulla med denna blir det roligare att kn...a. Ha,ha, skoja bara! Sorry Ulla, men jag kommer aldrig att växa ifrån Ulla, Kajsa och Lisafisa humorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0