rim på G

Det blev allt en liten promenad idag ändå. Emils syster Malin och hennes Johan har vallat mig runt Säter. Jag kan ju nästan inte gå med tanke på träningsvärken som smygit sig på under dagen. Det ser nästan ut som att jag åker skidor utan skidor på fötterna. Det är så väldans svårt att lyfta benen. Men, snöfallet hade avtagit ordentligt så det var trots smärtan näst intill mysigt att promenera en sväng. Nu har vi just tagit en liten söndagsfika och jag känner att det börjar dra ihop sig för paketinslagningen. Sune sitter i sin barnstol i köket och "hjälper" Farmor Ulla med tunnbrödsbakning. Ikväll ska vi äta hemmagjord pizza och jag längtar redan trots att jag är mätt...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har också träningsvärk efter ett varv på golfbanan med Åsa igår, som tur var kunde inte Åsa åka idag så då vilar jag mig istället.

Ägnar mig därför åt att möblera om lite hemma.

Lyckades övertala Alle att bära lite möbler ihop med mig när han var här på middag tidigare.

Största fysiska ansträngningen har varit att flytta Jessicas soffa uppifrån och ner ihop med Alle. Höll dessutom på att klämmas ihjäl mellan soffa & vägg på väg ner p.g.a. att vi skrattade så vi nästan tappade soffan (som faktiskt var ganska tung).

Så efter den styrkeövningen behöver jag inte träna på flera dagar! Perfekt!/ Puss

2010-12-19 @ 17:14:16
Postat av: Anna

Det är underbart att få skrattutbrott när man som minst borde. Jag är glad att du överlevde sofflytten.

2010-12-19 @ 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0