Näej det snöar!

Kan det inte bara bli vår snart? Efter jul så tycker jag att snön kan tina bort över typ en natt. Jag vill inte ha en likadan vinter som förra året. Hallå, jag är uppväxt i västra götaland och inte uppe i Jokkmokk. Å kom inte med något dravvel om klimatförändringar, för det tror jag ändå inte på. Om de där klimatmänniskorna snackar om att det ska bli varmare, ja då blir det ju bara kallare.

Idag är det packa väskor som står högst upp på listan.

Shit!!!!! Telefonen ringde just. Det var från jobbet som jag sökte förra veckan. Jiihooooo! Jag ska in på typ intevju nu klockan 14. Måste bara ringa runt å kolla läget ang. dagisplats och dylikt till Sune...Något förslag?


Kommentarer
Postat av: Fröken Päron

Skönhet, tell...how did it go with the work stuff???

Å du, du har najjslat upp sidan rejält, härliga bilder!

Keeep to this shit, you rock Bike mam!

2010-12-16 @ 17:00:00
Postat av: Ana

Å thank you thank you! Du är allt för sweet mot mig. Jag är mäkta stolt över sidan, trots at jag bara satt bredvid Amanda och nickade, då hon gjorde allt. ha,ha!

2010-12-16 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0