Morgon!

Här har det nyligen frukosterats klart. Vanligtvis brukar jag dricka en kopp te till mina 3 knäckemackor men teet var slut så  fick lov att bli honungsvatten i stället. Det är gott det också och egentligen bättre för min del, då jag annars har en förmåga att bli ruskigt kissenödig resten av förmiddagen.

Huvudet värker på vänster sida precis ovanför ögonbrynet och det strålar ned bakom örat. Lite stress de senaste dagarna och aningen prestationsångest inför dagens träningspass tar ut sin rätt.
Igår kväll insåg jag att jag kanske borde träna lite på styrketräningspasset som jag ska hålla i idag. Så när Emil och Sune hade somnat satte jag på en cd-skiva och övade en stund i vårat vardagsrum. Nu känner jag mig betydligt säkrare och är övertygad om att det kommer bli en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Annica

Anna, du kommer att vara lysande på skivstångspasset.



Stora kramar A

2010-12-04 @ 15:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0