skönhetssömn

Tidig god morgon. Vad gör väl det när både jag och Sune somnade 19.30 igår. Efter att ha läst boken bambi. Sååå skönt att få sova ut. Fast jag ligger förstås kvar i sängen och Sune sitter inlindad i filtar och kikar på tv. Igår åkte jag och lillasyster Jenny som sagt hem till Säter igen. När vi hade 2.5 tim restid kvar, då började magen att bråka. Det började med lite molande mensvärk, men snart avlöstes ordentliga värkar??? Varandra. Det hela varade i närmare 1 tim och jag började förbereda mig för bb. Jag ringde till grannen(som ska åka med om E inte är på hemmaplan) och jag ringde svärmor som lovat att ta hand om Sune. Jag var lugn hela tiden och glad att bb-väskan var klarpackad. Men, lite småsur över att inte få komma hem och träffa Sune och få sova i min säng. Men det hel löste sig bra:-) magen lugnade ned sig och nu är jag som sagt hemma. Ska ta d otroligt lugnt fram tills Onsdag, då min kära Emil kommer hem. Ha en fin dag och dumma lugnt;-)

Kommentarer
Postat av: åsa h

Heeeeej!!
Nu har jag uppdaterat mig :) här på bloggen! Vet inte varför jag inte sätt uppdateringarna! Jätte kul o ses en sväng igår!!!
Lotta o Niclas vann igår på schlagertävlingen så nu ska vi få höra det i ett år framöver :)! Fast Peter o jag e inga dåliga förlorare utan gläds med dem, hahha!!! Ha en fin dag! Kram

Svar: Aj då. D var ju synd om er:-( fan vad segt. Tror ej att ett år räcker. Resten av livet snarare. Fick kortet på er i er fina utstyrsel. Kul! Även kul att du hittat hit igen. Välkommen/KRAM
Anna Petterson

2013-03-10 @ 08:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0