näpp

Tjo! Ingen bebis här än och tycker likväl den inte behöver komma nu heller:-) d blir iaf ingen Ester eller Jesus då. Lika bra det, för vi har andra namn att välja på som känns bättre. Idag har det varit en låååång dag. Jag älskar påsk så därför har det verkligen inte gjort något. Sune väckte mig 5.30 och sedan dess har der varit full fart(fast 2 tim lunchvila) efter frukosten grejade vi lite här hemma och sedan gick vi all in. Jag sminkade både mig och Sune och det resulterade i två påskkaniner. En liten söt med lisebergs+kanin-öron och en stor tjock med en grön halsduk runt huvudet. (Bilder kommer senare) vi var ute och promenerade i drygt 2 tim. Hann ju inte gå så väldans långt, fast tempot var perfekt! Emil har kommit på plats i Tyskland och tävlar på månd. Får se vad vi hittar på imorgon. Det är påskledigt på bamsegympan. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0