mjölksyra

Hej hopp!! Ligger bredvid min fina sambo. Strax sova. Innan bamsegympan på fm så tog jag mig en relativt snabb dusch. Och det värkte till så in i helskotta i höger ljumske flera gången. Gjorde så sjukt ont så jag vek mig av smärta. Hur farao ska d gå när det blir på riktigt?? Kan man dö av smärta?? Jag, Syne och faster Malin for iaf. Iväg till gympan och jag hasade mig fram genom salen och satt mestadels blixt still. Sedan hem för Lunch och vila och få kändes det även bra igen. I em. Tog vi alla oss en roadtrip med fikastopp och jag har även lagt några fina cykelrundor på minnet. Längtar efter bebis och e ordentligt sugen på att börja trampa lite igen. Väl hemma i säter släppte E av mig, Sune och Jenny längst ned i Säterdalen( det är typ folkets park där, lekplats, restaurang och barnens lantgård) en sjujävla asfaltsbacke upp igen!!! Jag knatade på så fort benen bar mig och med sjuk mjölksyra halvvägs, grinade jag illa, men bet ihop. Vidrig mjölksyra och msn kunde tom. Se min puls;-) hemma igen gick jag ned i källaren och högg ved. Får se om något händer inatt... Jag tvivlar... God natt

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj Anna! Se din puls!?! Precis som på den gamla goda tiden!!!
Hoppas du/ ni slipper vänta på bebis länge till nu...

Tänker på dig!/ Kram Lotta

Svar: Hi,hi:-) jag skrev det och funderade på om du skulle reagera/kram
Anna Petterson

2013-03-25 @ 08:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0