kanondag!

Hej. Ligger på soffan och blippar på luren. Är dock rätt trött nu, så blir läggdags efter jag skrivit klart detta. Idag har det varit en toppdag! Imorse åkte min far och syster med Sune till bamsegympan. Jag och mamma åkte till en barnloppis här i Säter, då vi hade bokat ett bord. Det var väl inget vidare flyt. Då vi endast lyckades sälja ett pussel för 30 spänn... Tanken var egentligen att försöka kränga syskonvagnen( läs tidigare inlägg) men den fick vi ej sålt... Jag ska göra ett nytt försök och sätta upp en lapp i mataffären. Jag och mamma fick iaf. Lite kvalitetstid tillsammans och även Fyndat lite fina grejer. Jag köpte bla. Ett par röda p&p-väntar till bebis för 10:- och rn söt liten mössa för 10:- med tummen tryck på:-) sedan for vi hem och åt lunch allihopa, vinkade hejdå till mor &far och sov sedan middag. I em. Åt jag, Sune och syster mellis i solen på altanen. Jag och Nunis slipade på den gamla spegeldörren(ska göra en sänggavel) , tvättade av den med målartvätt och målade den vit en gång:-) Sune är tokduktig på pyssel. I love!! Sedan fick han sig ett varmt bad, jag nattade honom och tog mig själv en varm kvällsdusch. Nu e jag snart redi för förlossning!! Bara vänta på Emil:-) vissa saker på attgörainnanbebiskommer-listan är ny ur världen iaf:-) tex: måla och möblera sovrummet, skaffa kudde(köpte ny kudde och täcke för 30:- på loppis igår, nya sofföverdrag, möblera om köket och städa skafferiet, laga mat/baka och frysa in, sålt Sunes vagn(då vi ska köpa en ny), klippt mej och färgat håret, varit hos tandläkaren. Tvättat all tvätt, fått upp kristsallkronan över matbordet, fått hjälp av mamna med nya kuddöverdrag till soffan, mätt i hallen för en blivande garderob, packat bb-väskan, målat sunes byrå(bara knopparna kvar, fått låna en bebiskorg på srativ inredd och klar, oj nu somnar jag..... Listan kan göras aningen längre:-) lovar att ej stressa. d enda som nu egentligen behövs, är att jag skruvar ihop skötbordet. No problem liksom:-) god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis Anna; VÄNTA PÅ EMIL!
Kniiip - jag är livrädd...
Love You

2013-03-04 @ 10:17:47
Postat av: Lotta

Igen då...
Förra inlägget kom från mig och jag säger det igen - kniiip!

Svar: Ha,ha!! Jag gör så gott jag kan vännen. Lovar det.
Anna Petterson

2013-03-04 @ 10:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0