hugga ved

Tja. Jag kröp just ned i en nybäddad säng, som för övrigt tog rekordlång tid att bädda idag. Känns en hel del i de nedre regionerna. Att skaka ned täcket i påslakanet var inte att tänka på. Men nu tänker jag inte ta d lugnt längre. D e rätt så jädra tråkigt alltså. Nu ikväll testade jag på att hugga lite ved. Tycker det e himla kul! Dock får jag ju lätt en sjukt hög puls och även ryggen e lite ledsen nu.. idag har jag varit på den sista föräldraträffen(och tyvärr har Emil missat alla) idag handlade der om barn och fetma i åldrarna 4-5 år här i säter. Vi pratade bla. Kost, träning och hur vi föräldrar kan påverka. Mycket intressant!! Imorgon fm. Kommer Emil hem och det ska bli himla mysigt:-) vi har ju inte setts på 3v nu. Sune e med ledig imorgon, så d blir familjemys för hela slanten! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0