hemska tanke om bb.

Hej!! Ligger på soffan och syster på den andra. Idag körde Emil sitt sista lopp på Cypern. Efter ännu en dum punktering, avslutade han starkt och blev 2:a. Vill du läsa mer så gå in på www.emillindgren.com på fm. Var jag och Sune på bamsegympa och jag tog det väldigt lugnt. Det var kul att vara med honom och se hur glad han blir av att få springa av sig:-) Jag börjar fundera på bb. Om Emil är med och om förlossningen skulle dra ut på tiden. Då undrar jag om han pallar att inte träna på typ 36 tim... Eller om han ska bära med sig både trainer och cykel in på rummet. Får en hemsk bild framför mig där jag ligger i sängen och krystar för allt vad jag är värd och Emil sitter på trainern och kör intervallpass. (Jag) -Emil, nu kommer bebis!! (Emil)- kan du vänta lite till?? -jag har bara en 4-minuters kvar. Kära nån. Nu gå och sova sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0