fredagsmys och knip

Från att ha försökt diverse saker för att få ut bebis, sitter jag nu i soffan och hoppas det dröjer ett tag. Jag och Sune har varit och lämnat Emil på tågstationen. Det gick bra, är ju minst lika tufft för honom att åka ifrån mig. Jag känner mig mentalt stark och faktiskt rätt lugn. Har ju sett fram emot detta lopp i 9 månader. Men självklart hoppas både jag och Emil att han hinner hem igen innan det startar. Jag lovar att hålla er uppdaterade. Trevlig kväll! Jag och Sune har tänt ljus, en brasa och kikar booliboompa:-)

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Spännande att läsa hur det går för er! :-)

Hoppas Emil hinner hem igen innan det är dags då!

Ha det fint!

Svar: Kul att man kan dela med sig av lite spänning:-) glad påsk på er
Anna Petterson

2013-03-29 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0