cash flow

Toodeloo! Ligger i sängen och sover strax. Blåser som sjutton ute. Idag har jag haft en bra dag(förutom en aningen för kort stubin och diverse hormonsvängningar. Jag, Sune och min mamma va på loppis på fm, sedan åt vi lunch här i Säter. Jenny och pappa hade en skiddag i Falun på lugnet. I em. Fick jag sålt Sunes vagn för just det priset jag hade tänkt mig:-) Jag la ut annonsen för ca 1 v sedan och ingen har hört av dig. Förrän idag:-) Så nu har jag fått klartecken av min kära Sambo att köpa den nya vagnen. Kul!!!! Imorgon fm. Ska jag säljer lite grejer på barnloppisen här i Säter. Ska försöka kränga syskonvagnen med.... Endast som sittvagn. Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0