Bilder

God dagens! Hoppas allt e bra. Här e det bara fint. Sitter på gamla jobbet och datoriserar lite. Mutat dem med pizzabullar. Här är en bild på den nya barnvagnen som vår lilla skrutt ska åka i framöver. Det finns även en sittdel till.
Igår eftermiddag gick jag och Sune ut i det fina vädret. Vi fördrev en timme i snöhögarna utanför ishallen och byggde bla. detta fina torn.
Sune besteg en stor snötopp
Jag har pysslat klart för bebisen nu. Bar in badrumsskåpet till vårat sovrum häromdagen och fixade ett draperi till. Detta får va klädskåp ett tag framöver. Söta korgen har svärmor fixat och sytt fint täcke till.
Har äntligen hittat en fin gammal glaslampa med kedjor som skall hänga i köket. 100 spänn på loppis.
Svärmor och svärfar hjälpte till att få upp skristallkronan i taket
Jag innan mormors begravning
Jag och lillasyster på väg hem till Säter igen. Här på tågstationen i Katrineholm
Trött och tjock
Ha en fin dag! Nu ska jag hem och ta igen mig lite... Sprungit på toa mer elelr mindre hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0