Underbara människor!

Jag vill bara säga Tack till alla er jag har runtomkring mig. Det är en underbar skara med olika sorters människor som jag lärt att känna här i Säter. Allt ifrån föräldrar till föräldrar till dagmammebarnen till människor på röda korsets loppis på byn. Utan er hade livet varit Boeing. Ett extra tack till Svärmor, Svärfar, Lillasyster och alla er som varit engagerade i min graviditet, resa fram till-under-och efter förlossningen. Skulle Emil klara av att vara hemma, eller skulle han sitta på en plan på väg långt bort någonstans?! Vi fixade det!-och utan er hade det självklart varit tuffare och tristare...strax sova här, väntar bara på att Igeln Ebbe ska släppa min tutte ur sitt järngrepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0