maximal otur

Hej. Nattammar här, lr känns iaf så... I em. Fick jag något skräp i mitt högra öga och det gjorde otroligt ont:-( vid 16- tiden packade vi bilen full och for allihopa upp till Falun för art lämna av Emil. (Cykelvasaläger till på sönd och Emil är en av ledarna) väl där gjorde ögat bara ondare och ondare:-( vi pussade Emil hejdå och åkte till Mc Donalds. Jag, Sune, Ebbe och Jenny. Efter att vi käkat och skulle åka hemåt, gjorde mitt öga så fruktansvärt ont att jag inte ens kunde titta med det. Jenny fick lov att köra raggarbilen(som Sune kallar vår Mitsubishi pick upp med kåpa och störtbåge) väl hemma fixade jag till Sune och Jenny fick läst en saga för honom. Sjäjv satt jag på dass, pumpade mjölk(Jenny gav Ebbe på flaska, för ögat gjorde sjukt ont) och grät över smärtan i ögat. Sedan slocknade jag med mina grabbar i vår säng strax efter kl 19... Nu sova igen. Ebhe verkar vara mätt och nöjd. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0