konstigaste på länge

Morgon. Här ligger jag själv på soffan. Emil e redan på gymmet och syster knatade just iväg till praktiken. Sune sover?!??! Han verkar vara helt slut idag. Men utan lunchvila igår och en far som härjade järnet med honom hela eftermiddagen och kvällen, så är det väl inte så konstigt... Hoppas inte bara att han blivit sjuk. Jag har haft en riktigt god natt, samma för Emil och Sune med. Kan nog vara så att vi alla tre slappnade av när familjen blev hel igen och bebis kvar i magen. Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker att beibisen kan komma nu när Emil är hemma. Han har väntat länge nog.
Hoppas allt är bra med er annars och att våren kommer snart, jag har bestämt att den är här om 2 veckor.

Kram på er alla

Åsa (Garmin)


Svar: Det tycker jag med Åsa. Skönt, då e våren snart här:-) hoppas allt e bra med er!
Anna Petterson

2013-04-03 @ 19:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0