Första dagen hemma

God kväll. Som ni vet så kom ju jag och lilla Ebbe hem från bb i Falun igår. Och idag var den första dagen hemma, utan Emil(som just nu sittter på ett plan till Kalifornien) svärmor lämnade Sune på dagmamman och syster gick till praktiken. Jag och Ebbe har bara myst:-) kl 14 packade jag in lilleman i bilen och for iväg för att hämta storebror. I bilen blev Ebbe vansinnig, men d gick att få tyst och få honom att somna igen, med musik. Staten och kapitalet spelades friskt. Tror vi fått en rockbebis i familjen. När jag hämtat Sune så åkte vi ut till simhallen(mitt gamla jobb) och åt mellanmål och Ammade. Lagom tills vi var klara, kom Jenny från praktiken och vi åkte alla till Willys. Där införskaffades bla. nappar som visade sig vara en fullträff. Nu sova sängen. En bea dag, men sjukt ont i em. Och kväll:-( hoppas må bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0