Äntligen

Nu har Emil kommit hem:-) jag hämtade honom på tågstationen för en stund sedan. Nu står han å kikar i kylskåpet ha,ha! Sune sover i sin säng och jag gosar med bebis. Idag kom vi u perfekt tid till dagmamman. Sune körde cykeln och jag "powerwalkade" Sedan gick jag hem igen, fixade lite här hemma och for tillsammans med Ebbe till Falun. I Falun mötte jag upp min kära vän Erika(som även agerade "extrasambo" när jag låg på bb och Emil va på resande fot) Tanken var att jag och Erika skulle gå på lite loppisar och käka ihop. Kl 14.45 skulle jag hämta Sune igen och kl 15 skulle vi vara på Bvc för att kolla om Ebbe växt. När jag kom till 1:a rondellen så blev jag å må konstigt. Jag kände mig febrig och orkeslös. Jag hade inte tagit alvedon på flera tim, så d va bara att pilla i sig två igen. När jag mötte upp Erika så berättade jag att ja kände mig olustig och hon tyckte att jag hade glansiga ögon och var varm. För att korta ned historien en aning, så slutade dagen såhär. Vi hann med några min på en affär, vi for till akuten, jag berättade läget, vi fick tips och råd, vi åkte hem t Erika och åt, jag avbokade bvcbesöket, åkte hem och hämtade Sune. Nu har ja inte tagit alvedon sedan kl 11 idag och hoppas ej att jag får feber. Munsår på läppen kom som ett brev på posten och mina händer är alldeles spruckna och röda. Men va sjutton gör det, nu när vi alla är tillsammans igen:-) imorgon har jag önskat sovmorgon. God natt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaaaa, va sjutton gör det när du har både sovmorgon och hela familjen under samma tak!? :) men det är alltid tråkigt när planerna inte blir som man vill. Kramar i massor Matilda

Svar: Och det vet ju du om någon min vän. Jag ska banne mig inte klaga!
Anna Petterson

2013-04-25 @ 07:12:36
URL: http://linnmatildas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0