Analyserat Ebbe

God natt. Ligger i sängen med Emil och lilleman emellan oss. Ammar för fulla muggar. Jag har ju sagt att det är jättemysigt och det är det verkligen men i em. Blev jag litr smått less på läget. Kl 15-19.30 har han i princip snuttat konstant. När han somnar ifrån, släpper bröstet och börjat gnälla. Då har inte nappen eller napparna(vi har tre olika sorter)fungerat. Men, jag analyserade läget och funderade på varför han helt plötsligt blivit så tuttig. Jag kom fram till följande: I helgen har min mor, far och vän varit här och hälsat på. Självklart har de velat gosa och bära runt på Ebbe(inte mig emot) men kanske att han känt att han varit för lite hos sin Mamma... Och iochmed att han snuttar på tutten, då vet han ju vart han har mig och jag kan omöjligt rymma! Smärt kille:-) nu sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0