pyssel för hela slanten!!

Kära värld. Har svårt att varva ned ikväll... Har varit och julpysslat hos en vän ikväll. Så roligt!! kort på det kommer framöver. I promise:-) jag tjuvstartade redan tidigare idag. I år kör jag nämligen hemmapyssel i julklapp t folk. Ska dock hålla mig ifrån skeva grytlappar och hemmasydda dukar. nu ska jag strax söva. Satt timer på lampan i köket. Ska se om den släcks snart... Mysigt om den redan tänts innan man går upp på morgonen. Här är drygt -9 och det har kommit bra med snö under kvällen. Jag och Sune var på tomtejakt i em. Utan resultat. Vi ringde till sist min mor och det var som jag anade. Vi hade glömt Tomten i Gräfsnäs:-( jag sa till Sune att tomten ligger och sover, men kanske kommer en annan dag...(typ nästa jul, lr så får jag gå å köpa en) en plasttomte som lyser och som ska få sitta på altanen och se snäll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0