Hatar Emil just nu!!!

Är vansinnig så jag kokar. Min kära, lr vår kära son har önskat sig instrument i julklapp. Och han har fått ett mun-och dragspel och faktiskt har d varit riktigt mysigt. Han går både inlevelse och glädje för dessa saker. Men nu ska Emil lägga Sune och då brukar d va bra att varva ned, lr har jag fel?? Nä då sätter de sig på Sunes rum och drar en sån jävla repa(Sune kallar det inse vimse spindel på engelska) att rutorna skakar, bebis i magen får hjärtstillestånd och jag blir så jävla arg att jag näst intill får ett migränanfall. Hotade med att lämna huset och sova någon annanstans i natt. Nu har de lugnat ned sig OCH jag hoppas att de somnar båda två, så jag får lite kvällsfrid. Nu låter jag endast som en arg gravid surfitta, men för övrigt har dagen faktiskt varit toppen:-) trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0